Skuteczny copywriting

Wykorzystaj moc słów w biznesie!

Unikalny tekst na stronie WWW, merytoryczny newsletter czy artykuł zoptymalizowany pod SEO? Cokolwiek chcesz zawrzeć w słowach – nie pozwól, by Twoja marka komunikowała się przypadkowym językiem.

Zaprojektuję dla Ciebie treści, dzięki którym zrealizujesz swoje biznesowe cele.

Darmowa konsultacja
Uśmiechnięta właścicielka marki Słowa Klucze w zielonej marynarce i białej ażurowej bluzce.

Korzyści

„A co ja z tego będę mieć?”

Prowadzisz biznes, więc Twój główny cel to więcej sprzedawać i więcej zarabiać. Skuteczny copywriting wspiera Cię na drodze do tego celu! Słowa Klucze zapewnią Ci:

Spójną komunikację marki

Twoja marka jest wyjątkowa, a gdy na dodatek posługuje się wyjątkowym językiem – szybko zapada w pamięć klientom.

Wizerunek eksperta

Specjalistyczne treści powracające z copywriterskiego warsztatu są przystępne i pomocne dla klientów, którzy doceniają wiedzę i umiejętności autora.

Zaufanie klientów

Jasne, zrozumiałe i spójne teksty wpływają na postrzeganie marki przez klientów jako uczciwej i otwartej – takiej, w którą warto się zaangażować.

Większy ruch na stronie

Słowa kluczowe trafiają nie tylko w gusta klientów, ale także w algorytmy przeglądarek – a to zwiększa widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

Unikatowe treści

Nie czarujmy się – sztuczna inteligencja pisze dobre teksty, ale tylko ludzki umysł potrafi sprawić, że są one świetne i jedyne swoim rodzaju.

Wzrost konwersji

Skuteczny copywriting tak przeprowadza klienta przez każdy etap ścieżki zakupowej, że ten na końcu z entuzjazmem wykonuje zadanie, jakie dla niego przygotowano.

Etapy współpracy

Od słowa do słowa i mamy sprawdzone teksty

Wszystko zaczyna się od rozmowy. To dzięki niej mamy okazję znaleźć wspólny język i nawiązać taką współpracę, że klienci będą o Tobie gadać. Dużo i dobrze.

Złota żarówka, która nawiązuje do pomysłów na skuteczny copywriting.

Ustalamy, po co w ogóle piszemy

Nikt nie zna się lepiej na Twoim biznesie niż Ty! Dlatego najpierw wsłuchuję się w to, jak o nim opowiadasz. Chłonę, czym się zajmujesz i jakie wartości Ci przyświecają. Kim jest Twój klient i czego potrzebuje. Za co cenisz konkurencję, a co Cię u niej drażni. I najważniejsze: jaki cel chcesz osiągnąć za pomocą treści.

Notes i leżący na nim niebieski długopis, nawiązanie do copywritingu.

Tworzymy strategię komunikacji

Twoja opowieść to mój wstęp do opracowania tonu i głosu marki – wytycznych, dzięki którym wszystkie treści powstające w Twojej firmie (i wokół niej) będą spójne i unikatowe. Ten kluczowy dokument stanowi bazę nie tylko pod teksty na stronę WWW czy artykuły, ale również pod inne działania marketingowe – np. projektowanie identyfikacji wizualnej.

obraz lupy powiększającej

Pracujemy nad tekstem

Zbieram materiały merytoryczne, projektuję strukturę tekstu (np. nagłówki, paragrafy, frazy kluczowe, wezwania do działania) i piszę, jakby jutra miało nie być. Gdy postawię ostatnią kropkę, całość przekazuję pod czujne oko korektorki, która bezlitośnie eliminuje wszelkie błędy językowe i weryfikuje zawartość merytoryczną.

Fantazyjny złoto-srebrny klucz, który symbolizuje markę Słowa Klucze.

Bawimy się dalej!

Tak jak dynamiczny jest Twój biznes – tak dynamiczne jest życie tekstów w sieci. Klucz do sukcesu to sprawdzanie, co działa, a co można poprawić. Są nowe wytyczne SEO? Masz inny pomysł na nagłówek? Coś trzeba przeredagować, bo zmienił się układ strony? Słowa Klucze są dla Ciebie cały czas otwarte!

Usługi copywriterskie

Sprawdź, co mogę dla Ciebie zrobić!

W języku polskim jest ponad 200 tysięcy słów… Ale spokojna głowa, pomogę Ci wybrać te kluczowe dla Twojej marki.

Brązowy symbol prezentacji.

Opracuję strategię komunikacyjną

Nie pozwól, aby język, za pomocą którego rozwijasz biznes, był przypadkowy. Na podstawie analizy grupy docelowej, archetypu marki oraz celu, jaki chcesz osiągnąć – opracuję unikalny głos i ton Twojej firmy, który ułatwi Ci nawiązanie relacji z klientami.

Dzięki temu:

  • treści na stronie WWW, w social mediach oraz podczas kampanii reklamowych będą spójne; 

  • zaoszczędzisz czas na zastanawianie się, jakich słów użyć, tworząc kolejnego posta lub e-maila;

  • zyskasz dokument ułatwiający zaprojektowanie identyfikacji wizualnej;

  • wyróżnisz się na tle konkurencji;

  • zbudujesz silny wizerunek marki.

Brązowa ikona ołówka, która nawiązuje do tworzenia treści

Stworzę unikatowe nazwy 

Wolisz zjeść kawałek ciasta czy porcję malinowej chmurki? Dobrze przemyślany naming pobudza nie tylko apetyt, ale również chęć skorzystania z miło kojarzącej się oferty. Stworzę unikatową nazwę Twojej marki, nowej linii produktów lub usług – wabiącą do zapoznania się z tym, co oferujesz.

Dzięki temu:

  • Twoje produkty lub usługi przyciągną uwagę klientów;

  • wyróżnisz swoją ofertę na rynku;

  • to, co sprzedajesz, utrwali się w świadomości kupujących;

  • oszczędzisz czas, mając klucz ułatwiający tworzenie kolejnych nazw;

  • zbudujesz markę zapadającą w pamięć.

Brązowy symbol globalności i dostępności.

Zaprojektuję treści na stronę WWW

Strona internetowa to najczęściej pierwsze miejsce styku klienta z Twoją marką. Masz tylko 3 sekundy, by zrobić dobre wrażenie, utrzymać zainteresowanie internauty i skłonić go do podjęcia działania, na którym Ci zależy. Zaprojektuję treści, które poprowadzą klienta wprost do celu!

Dzięki temu:

  • Twoje teksty będą unikatowe oraz spójne z głosem i tonem Twojej marki;

  • treści trafią w serca (i umysły!) Twojej grupy docelowej;

  • zrealizujesz cel, jakiemu Twoja witryna ma służyć;

  • dasz się poznać jako profesjonalna i rzetelna firma;

  • zbudujesz wiarygodność wśród swoich klientów.

Brązowy symbol laptopa.

Napiszę artykuły blogowe zoptymalizowane pod SEO

Dobry artykuł nie napisze się sam. Ba, nawet sztuczna inteligencja ma w tym obszarze braki. Aby SEO się stanęło, potrzeba: rzetelnego researchu, zaprojektowania treści, napisania tekstu, zoptymalizowania pod kątem fraz kluczowych, redakcji i korekty. Zrobię to za Ciebie!

Dzięki temu:

  • pomożesz swoim klientom rozwiązać problem;

  • przedstawisz swoją ofertę w szerokim kontekście;

  • dasz się poznać jako ekspert w swojej dziedzinie;

  • zyskasz czas na robienie tego, co sprawia Ci najwięcej frajdy;

  • zwiększysz widoczność strony w wyszukiwarkach.

Brązowy symbol notesu lub kalendarza.

Zredaguję merytoryczne newslettery i inne teksty marketingowe

E-maile z informacją o wyjątkowej okazji, wiadomości z podziękowaniem za zakupy czy kartki z życzeniami na święta – regularny kontakt z klientami buduje długofalowe relacje. Zredaguję tekst, który sprawi, że odbiorca ciepło o Tobie pomyśli. I to zapamięta.

Dzięki temu:

  • nawiążesz trwałe relacje z odbiorcami;

  • zyskasz ich zaufanie i lojalność;

  • zbudujesz wizerunek eksperta;

  • skompletujesz listę potencjalnych klientów;

  • uwolnisz swój czas na rozkręcanie biznesu.

Brązowy symbol tekstu.

Poprawię lub zredaguję Twoje teksty

Ty najlepiej znasz się na swoim biznesie i najlepiej potrafisz o nim opowiadać. A Twoje teksty najlepiej oddadzą charakter Twojej marki. Pamiętaj jednak, że podwójna weryfikacja robi dobrze każdej treści. Jako redaktorka i korektorka zerknę czułym okiem na efekt Twojej pracy.

Dzięki temu:

  • pozbędziesz się błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i składniowych;

  • wyeliminujesz wszystkie niechciane literówki;

  • zyskasz łatwy w odbiorze i skuteczny tekst;

  • zbudujesz wiarygodność swojej marki;

  • pokażesz się jako osoba profesjonalnie podchodząca do biznesu.

skuteczny kontakt

Potrzebujesz kluczowych treści? Daj znać!

Zamyślona właścicielka marki Słowa Klucze w zielonej marynarce i eleganckiej bluzce.
Wideorozmowa

Faq

Kto pyta, nie błądzi

Zastanawiasz się, czy tak naprawdę w dobie AI copywriter jest Ci potrzebny? Na to oraz inne kluczowe pytania znajdziesz odpowiedź poniżej!

Kobieta trzyma w dłoni ołówek i pisze w notatniku, po prawej stronie znajduje się laptop, a po lewej kubek z napojem.
Brązowy symbol ołówka nad kartką papieru, nawiązanie do copywritingu.

Kto to jest copywriter i co on takiego potrafi?

Copywriter to taki magik słów – potrafi zamieniać myśli, idee i emocje w teksty, które oczarowują czytelnika.

Jego magiczne moce to nie tylko zdolności językowe, ale również umiejętność wnikliwego analizowania potrzeb klienta i tworzenia treści wychodzących im naprzeciw.

Dobry copywriter wie, jak ludzki umysł przyswaja to, co czyta, i jest na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu. Dzięki temu potrafi wyczarować teksty, które pomogą Ci zrealizować cele biznesowe.

Brązowy symbol przedstawiający użytkownika strony www Słowa Klucze.

W czym copywriter jest lepszy od sztucznej inteligencji?

Sztuczna inteligencja wygeneruje Ci naprawdę dobry tekst na stronę internetową, napisze świetnego e-maila do kampanii marketingowej, a nawet zaproponuje chwytliwy slogan dla Twojej marki.

Ale pracuje na tym, co już było. No i brak jej ludzkiego wyczucia.

Copywriter posiada zdolność interpretacji subtelności językowych, rozumie kontekst emocjonalny i łączy analizę danych z kreatywnością – a te cechy pozwalają dostosować treści do unikalnej tożsamości Twojej marki.

Brązowy symbol wykresu, nawiązanie do wzrostu sprzedaży dzięki wartościowym treściom na stronie www.

Dlaczego warto skorzystać z usług copywritera do tworzenia treści na stronie internetowej?

Profesjonalne teksty nie tylko przyciągają uwagę, ale także komunikują wartości Twojej marki. Decydują o tym, czy ktoś przescrolluje stronę, sprawdzi, czy masz coś ciekawego w zanadrzu i – co najważniejsze – skorzysta z Twojej oferty.

Przemyślana architektura treści i spójne teksty dopasowane do Twojej grupy docelowej przekonują klientów do działania.

Co to jest ta cała strategia komunikacyjna marki?

Strategia komunikacyjna to kluczowy element budowy spójnego wizerunku Twojej marki – taki kompas dla wszystkich komunikatów i interakcji firmy z otoczeniem.

Określa, kto jest odbiorcą treści, w jaki sposób się z nim komunikować, jakie wartości marka chce przekazać i jak chce być postrzegana.

Ile trwa proces tworzenia treści?

Czas potrzebny na stworzenie treści zależy od… projektu. 😉

Współpracując z Tobą, jaram się naszym projektem, poświęcam mu całą swoją uwagę i chcę Ci pokazać efekty, gdy tylko zostaną dopieszczone. Od spotkania strategicznego do pierwszej wersji tekstu mija zwykle 10 dni roboczych.

Brązowy symbol portfela.

Ile kosztują usługi copywritera?

Koszty zależą od… projektu. 😉

Po omówieniu Twoich potrzeb przygotuję szczegółową ofertę cenową, zapewniając transparentność i pewność co do kosztów przed rozpoczęciem współpracy.

Widełki cenowe znajdziesz również w zakładce oferta.

Brązowy symbol ołówka, nawiązanie do copywritingu.

Czy koszty obejmują również dodatkowe korekty i poprawki?

Cena obejmuje tworzenie strategii komunikacyjnej, projektowanie treści, stworzenie tekstu, optymalizację pod SEO, redakcję i korektę wykonaną przez profesjonalną korektorkę, 2 rundy poprawek oraz ostatni look, gdy treść pojawi się na stronie.

Wszystko po to, by końcowy efekt zapierał dech w piersiach!

Brązowy symbol prezentacji.

Czy treści na stronę będą zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek (SEO)?

Oczywiście! Korzystam z narzędzi pozwalających na weryfikację stworzonych treści pod kątem algorytmów.

Dzięki temu otrzymasz teksty, które poprawią widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Czy można wprowadzić poprawki do stworzonych treści?

Ależ jak najbardziej! Treści tworzę według opracowanej wspólnie strategii, dostarczonych przez Ciebie materiałów oraz zatwierdzonego projektu.

Ale każdy feedback jest na wagę złota!

Nasza umowa gwarantuje Ci darmowe 2 rundy poprawek, aby rezultat był cacy. 👌

Skąd wiadomo, że treści są unikalne?

Działam zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi, zatem dostarczam treści w całości oryginalne. Dodatkowo używam narzędzi antyplagiatowych, aby potwierdzić ich unikalność.

Brązowy sumbol teczki, która nawiązuje do prowadzenia biznesu.

W jakiej formie są gotowe treści?

Gotowe treści udostępniam w dokumencie Google wraz ze wskazówkami, np. dotyczącymi optymalnego umiejscowienia treści na stronie lub dodatkowych elementów podbijających SEO.

Nie ma tu rozkmin, które chodzą Ci po głowie?

Pogadajmy!

Doświadczenie

O jakich liczbach my tu gadamy?

Spod mojej kreatywnej klawiatury wyszło:

Symbol tekstu w kolorze butelkowej zieleni.

0

nazw dla nowych marek

Zielony symbol laptopa.

0

stron WWW

Zielony symbol wykresu.

0

artykuły blogowe

Zielony symbol przedstawiający tablet.

0

newslettery

Chcesz, abym kolejny tekst napisała dla Ciebie?

Tak! Umawiam spotkanie

partnerzy

Te marki mi zaufały:

Sygnet w ciemnoróżowym kolorze nawiązujący do roślinności, logo Kasi Paprockiej.
Ilustracja przedstawiająca mężczyznę z brodą w kapeluszu z bagażem na plecach, z prawej stony logotyp Kumple Bejdaka.
Czarno-pomarańczowe logo marki w Minutę.

Rekomendacje

Kilka słów od kluczowych klientów:

Maria Maciuch

COUNTRY ENGLISH

Tworzenie strony internetowej to nie byle gratka. Powoli, trochę po omacku, trochę z wyczuciem, wspomagając się dostępnymi tutorialami, można samodzielnie stworzyć coś wartościowego. To, czego żaden tutorial nie podpowie to TEKST. Tu zaczynają się schody, gdyż albo umiesz zgrabnie pisać po polsku, albo wychodzi ci to zgoła mało zadowalająco. Tak też było i w moim przypadku. Należało udać się po pomoc przed publikacją strony. Natychmiast zgłosiłam się do: Słowa Klucze Kamila Wrzask. W ciągu kilku dni moje teksty zostały poprawione, oszlifowane, dopracowane tak, aby przekaz był jasny, prosty i zrozumiały oraz aby klient poznał wszystkie korzyści płynące z oferty strony. Kamila profesjonalnie zajęła się korektą treści, sugerując atrakcyjne poprawki, które z chęcią przyjęłam, bo brzmiały o niebo lepiej niż moje własne rozwiązania. Dzięki sprawnej współpracy ze Słowa Klucze udało mi się zakończyć tworzenie strony internetowej i z dumą ją opublikować, bo każda kropka, przecinek, półpauza i średnik mają swoje właściwe miejsce. Opłacało się, bo klientów stale przybywa. Zatem powiedzieć „gorąco polecam” to nic nie powiedzieć, ale Kamila na pewno znalazłaby odpowiednie słowa.

Katarzyna Paprocka

trenerka mentalna

Serdecznie polecam usługi copywritingowe u Pani Kamili Wrzask, ma niesamowite wyczucie i świetne pomysły! Moim problemem było przygotowanie oferty sprzedażowej do kursu, opisu do ankiety i strony „o mnie”. Potrzebowałam pomocy kogoś, kto w umiejętny sposób zredaguje moje myśli i stworzy z nich atrakcyjną całość. Obawiałam się, czy na pewno zupełnie obca osoba „poczuje” to, co chcę przekazać odbiorcy, ale moje obawy okazały się bezzasadne, bo Pani Kamila zrobiła to lepiej, niż mogłam to sobie wyobrazić. I to mnie najbardziej zaskoczyło! Współpracę oceniam baaardzo pozytywnie. Gotowe teksty wykorzystałam do tworzonej przeze mnie oferty warsztatów dla Kobiet, które są w procesie życiowej zmiany. Współpracę z Panią Kamilą polecam wszystkim, którzy stoją przed wyzwaniem zredagowania tekstów „chwytających za serce odbiorcy” – przekonajcie się, z jaką lekkością i wdziękiem zrobi to Pani Kamila ;)

Michał Teodorczyk

korektor

Współpraca z Kamilą to najlepsze, co może spotkać ludzi pracujących z tekstami. Jej merytoryczne treści z mądrą redakcją i lekkością słowa, faktycznie są jak klucze, dzięki którym drzwi do zrozumienia przekazu stają szeroko otworem przed każdym odbiorcą. Oprócz tego ma naturalną umiejętność pisania w sposób niepozostawiający złudzeń, co autor miał na myśli. Dokładnie wie, jak wykonać research, i jest niezawodna w dostarczaniu pracy na czas.

Wojtek Pisarski

CEO wMedia

Kamila pomaga nam przy newsletterach wMinutę. Z wydania na wydanie jest tylko lepiej. Na tyle, że mogę jej w pełni zaufać, że dowiezie super materiał i zawsze w terminie.

Iwona Wajs-Gorgoń

korektorka

Do Kamili zgłosiłam się, gdy projektowałam swoją stronę internetową. Byłam przekonana, że potrzebuję tylko kilku tekstów. Och, jak bardzo się myliłam! Kamila po wysłuchaniu moich pomysłów, zaproponowała działanie od podstaw, czyli stworzenie przede wszystkim strategii komunikacyjnej mojej marki osobistej. To był strzał w dziesiątkę! Najpierw było spotkanie, które całkowicie zmieniło moje podejście. Dzięki pytaniom umiejętnie zadawanym przez Kamilę powstały solidne podwaliny całej komunikacji mojej firmy. W efekcie otrzymałam plik, który trzymam zawsze blisko siebie, gdy chcę cokolwiek opublikować w SM lub zmienić na stronie WWW. Doprecyzowanie i usystematyzowanie komunikacji to najlepsze, co można zrobić dla swojego biznesu, na każdym etapie jego rozwoju. A Kamila jest osobą, która najlepiej się tym zajmie!

Edward Pronczew

ZYSKPLANET Sp. z o.o.

Kamila jest prawdziwą słowo-wrożką! Dysponuje nieograniczonymi pokładami kreatywności i nie waha się ich używać wszędzie tam, gdzie za pomocą słów może zadziać się magia. W ZYSKPLANET przygotowywała artykuły blogowe i opisy produktów na najpopularniejszą platformę sprzedażową w Polsce. Ale prawdziwe czary-mary dokonywała podczas tworzenia treści wykorzystywanych do komunikacji z kupującymi. Sprzedawaliśmy odświeżacz do obuwia (trzeba przyznać, że produkt mało seksy), a dzięki listom posprzedażowym i wiadomościom e-mail oraz SMS w formie zabawnych wierszyków (a także wielu innym świetnym pomysłom) klienci czuli się obdarowywani jak na Gwiazdkę (o czym świadczą setki komentarzy pod aukcjami).

Polecam współpracę z Kamilą wszystkim, którzy szukają pomysłowych treści dla swojego biznesu!

Ireneusz Słomian

Prezes Zarządu Top Event Team Sp. z o.o.

Pani Kamila jako członek zespołu Top Event Team Sp. z o.o. była odpowiedzialna za przygotowywanie aukcji na platformach sprzedażowych oraz innych materiałów promocyjnych dla firmy.

Pani Kamila wykazała się dużym zaangażowaniem w pracę. Z powierzonych zadań wywiązywała się rzetelnie i profesjonalnie. Z własnej inicjatywy poszerzała swoje umiejętności oraz kompetencje – zarówno sprzedażowe, jak i językowe. Kreatywnie i samodzielnie podchodziła do rozwiązywania zaistniałych problemów, kierując się zawsze dobrem klienta i firmy. Świetnie radziła sobie z kreowaniem treści. Jej komunikaty były przemyślane, pełne empatii i angażujące, co pomogło nam w utrzymaniu lojalności klientów oraz budowaniu pozytywnego wizerunku marki.

Warto podkreślić terminowość w realizacji zleceń. Pani Kamila zawsze wywiązywała się z powierzonych jej zadań na czas, co bardzo doceniam.

Zdecydowanie polecam współpracę z Panią Kamilą innym przedsiębiorcom, którzy poszukują profesjonalnego wsparcia w zakresie tworzenia tekstów reklamowych. Jej talent, zaangażowanie i skuteczność mogą znacząco przyczynić się do sukcesu biznesowego każdej firmy.

Potrzebujesz kluczowych treści dla swojej marki?

Pogadajmy!

case study

Jak stworzyć nazwę śpiewająco?

Od strategii komunikacyjnej do namingu. Studium przypadku tworzenia nazwy zespołu muzycznego

Główne założenia projektu

Symbol przedstawiający dodawanie – plus w okręgu w kolorze turkusowym.

Nazwa „wpadająca w ucho”

Nawiązująca do SDM-u

Symbol przedstawiający dodawanie – plus w okręgu w kolorze turkusowym.

Łatwa do zapamiętania

Oddająca charakter zespołu

Kumple Bejdaka

Nazwa dla zespołu, która stała się hitem

Trzech zapalonych gitarzystów, których połączyła miłość do twórczości Starego Dobrego Małżeństwa, poprosiło mnie o pomoc w stworzeniu nazwy dla ich nowopowstałego zespołu.

Potrzebowali identyfikującej nazwy, aby wziąć udział w Przeglądzie Lokalnych Zespołów Muzycznych – wydarzeniu, dzięki któremu zaistnieliby w świadomości miejscowej widowni.

Było o co powalczyć, ale bez odpowiedniego namingu mogli przegrać już na starcie.

Od dłuższego czasu przerzucali się pomysłami, jednak żadna z padających propozycji nie trafiała w ich serca. Szukali inspiracji wśród tekstów Krzysztofa Myszkowskiego i kręcili się wokół utartych schematów.

Atmosfera stawała się coraz bardziej napięta, a przeciągnięta struna mogła pęknąć w każdej chwili.

Do tej pory nie miałam doświadczenia w projektowaniu nazwy dla zespołu muzycznego, postanowiłam więc podejść do tego zadania tak samo, jak w przypadku zleceń dla biznesu online: zaprosiłam chłopaków na kluczowanko (rozmowę na temat ich wizji zespołu), aby stworzyć strategię komunikacyjną marki.

Trzy gitary, w tym dwie klasyczne i jedna elektryczna, stoją na trawie oparte o ceglaną ścianę.

Po co zespołowi muzycznemu strategia komunikacyjna marki?

Zarówno dla biznesu, jak i dla zespołu muzycznego nie da się wyciągnąć nazwy marki z kapelusza.

To znaczy być może się da, ale trzeba być naprawdę dobrym magikiem, aby taka nazwa „z czapy” spełniła swoje cele. A trochę ich musi osiągnąć. Dobra nazwa:

  • jest zrozumiała dla grupy docelowej i łatwa do zapamiętania;
  • stanowi fundament budowania wizerunku;
  • odzwierciedla istotę marki, jej wartości i misję;
  • wyróżnia markę na tle konkurencji;
  • dobrze wpisuje się w każdy kontekst wymagający jej użycia.

Zanim więc powstanie, należy odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań: Kim jest grupa docelowa?

Czyli dla kogo zespół chce tworzyć, przed jaką publicznością występować i kto ma być adresatem ich oferty koncertowej.

Jaki jest cel marki?

Czyli jak zespół wyobraża sobie ścieżkę kariery, do czego dąży i na jakich scenach chce zagrać.

Jakie wartości wyznaje?

Czyli najprościej mówiąc: co zespół chce przekazać w swoich utworach.

Co oferuje swoim klientom?

Czyli jakich wrażeń i emocji chce im dostarczyć.

Jaką reprezentuje osobowość?

Czyli jaki jest charakter zespołu. Wybór archetypu marki pozwala scalić całą komunikację, aby wszystkie przekazy (np. na plakatach, stronie WWW, w mediach społecznościowych czy ofercie) były spójne.

To nie jest niedzielny teleturniej rodzinny – niestety nie wystarczy domyślić się, jak na te pytania odpowiedziałaby większość. Dopiero rzetelne przyjrzenie się tym zagadnieniom, spisanie przemyśleń i doprecyzowanie wizji, pozwala czysto wybrzmieć temu, co w duszy gra.

I obrać strategię, która pomoże zrealizować cele biznesowe (i nie tylko).

Trzech mężczyzn grających na gitarach w czasie wieczornego koncertu.

Bieszczadzkie anioły o czwartej nad ranem

Poezja śpiewana pozwala na chwilę zwolnić, aby złapać oddech. I właśnie do tego chcą zachęcić muzycy podczas swoich koncertów. Zapraszają do wspólnej wędrówki po wijących się ścieżkach poezji śpiewanej, aby bez pośpiechu powłóczyć się między wersami ulubionych i dobrze znanych (oraz nowych) utworów muzycznych.

Trio stanowią wrażliwi na piękno przyrody artyści. Zachwycają się idealną harmonią tej naturalnej kompozycji. Uciekają od świata zalanego betonem i rozpalonego neonami. Stęsknieni, wracają do Matki Ziemi, by orzeźwić rosą zmęczone stopy, odpocząć na pachnącym żywicą pniu i słuchać melodii granej przez wiatr.

Nie tylko więc wykonują covery Starego Dobrego Małżeństwa, nie tylko w swoich aranżacjach inspirują się twórczością Krzysztofa Myszkowskiego, ale skomponowali kawałek będący hołdem dla Bejdaka – tytułowego bohatera jednej z piosenek SDM-u. To ich artystyczny przewodnik i towarzysz.

Trzech mężczyzn z gitarami siedzi na nieużywanych torach kolejowych w wysokiej trawie, w tle widać drzewa iglaste i budynek z cegły.

Kumple Bejdaka – bo takich trzech, jak ich dwóch, to nie ma ani jednego

Kumple to bliscy koledzy lubiący spędzać ze sobą czas.

Oprócz tego, że nazwa bezpośrednio nawiązuje do artystów, od których muzycy czerpią najwięcej inspiracji, to jednocześnie określa kumpelski charakter zespołu i skraca dystans między wykonawcami („tymi wielkimi artystami na scenie”) a publicznością. Stanowi zachętę dla widzów, aby włączyli się w śpiew ulubionych piosenek i współtworzyli performans.

Nazwa jest krótka, łatwa do zapamiętania i puszcza oczko do fanów Starego Dobrego Małżeństwa (a więc do grupy docelowej).

Doprecyzowała identyfikację wizualną całej marki – stanowiła podstawę do zaprojektowania logo oraz wskazała kierunek sesji zdjęciowej.

Nadała głos i ton całej komunikacji – manager zespołu otrzymał dokument ze strategią komunikacyjną, dzięki któremu tworzy spójne posty w mediach społecznościowych i inne materiały promocyjne.

Określiła formę oferty koncertowej – skierowanej bezpośrednio do osób zajmujących się organizacją wydarzeń kulturalnych.

Trzech mężczyzn z zespołu Kumple Bejdaka z gitarami w dłoniach, idą po torach kolejowych odwróceni tyłem, w tle widać drzewa, po prawej ceglany budynek.

Dobra nazwa wyraża więcej niż tysiąc słów

Już parę tygodni po oficjalnym przyjęciu nazwy Kumple Bejdaka zostali zaproszeni na scenę Tarnogórskiego Centrum Kultury, by uświetnić finał warsztatów literackich „Nad wyraz” (nawet konferansjer zaznaczył, że to właśnie poetycka nuta oferty koncertowej zwróciła uwagę osób decyzyjnych).

Osobowość Kumpli Bejdaka otworzyła im nowe możliwości koncertowania – w przestrzeniach tworzących atmosferę sprzyjającą wykonywaniu poezji śpiewanej: pod nocnym niebem na malutkiej wysepce czy w drewnianej stodole.

Zespół zapraszany jest jako gwiazda wieczoru na uroczystości prywatne, akcje charytatywne (WOŚP, gale Szlachetnej Paczki), a także występuje w lokalach promujących kulturę (np. kawiarnio-księgarniach).

A ktokolwiek po raz pierwszy usłyszy ich muzykę, szybko zapamiętuje wykonawców i pyta o datę oraz miejsce kolejnego koncertu Kumpli Bejdaka. 😉

Ilustracja przedstawiająca mężczyznę z brodą w kapeluszu z bagażem na plecach, z prawej stony logotyp Kumple Bejdaka.

„Kamila to cudowna, ciepła i przefajna osoba, ale przede wszystkim profesjonalistka w swoim fachu. Gdy tylko rzuciłem jej temat nazwy dla zespołu muzycznego, podeszła do sprawy z ogromnym zaangażowaniem. Przeprowadziła ze mną wywiad na temat tego, jak chciałbym, żeby mój zespół funkcjonował i przed jaką widownią widzę się na scenie. Dzięki temu, jak Kamila poprowadziła naszą grupę, mogliśmy się otworzyć na szersze grono odbiorców i pokazać w mediach społecznościowych. Jako ktoś, kto nie miał za wiele styczności z biznesem, dużo się od niej nauczyłem. Fantastyczna współpraca! Serdecznie polecam!”

Sebastian Maciejski

Lider zespołu Kumple Bejdaka

Potrzebujesz nowej nazwy dla swojego biznesu, aby z sukcesem realizowała Twój cel?

Pogadajmy!

Współpraca

Z kim współpracuję?

Z osobami, które wiedzą, że słowa mają moc i chcą ich potęgę wykorzystać w swoim biznesie.

Czarna klawiatura, która nawiązuje do copywritingu

Z agencjami marketingowymi

Dobre copy to jeden z podstawowych elementów nie tylko skutecznej strony internetowej, ale również efektywnej kampanii marketingowej. Współpracowałam m.in. ze studiem reklamy, agencją kreatywną oraz software housem.

Srebrny wózek zakupowy z neonowo-zielonymi elementami.

Z właścicielami sklepów e-commerce

Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się sam – a jego opis na platformie sprzedażowej to czasem jedyny sposób, by zachęcić klienta do zakupu. Tworzyłam treści m.in. dla producentów zabawek, dystrybutorów środków dezynfekujących i sprzętu muzycznego.

Czarna starodawna kasa fiskalna

Z przedsiębiorcami rozkręcającymi biznes online

Startując z własną firmą, masz pełne ręce roboty i głowę zajętą milionem spraw – to właśnie wtedy pomoc copywritera jest na wagę złota. Projektowałam strategię komunikacyjną m.in. dla deweloperów, korektorek i trenerek mentalnych.

partnerzy

Moje copy JEST dla Ciebie, jeśli:

Zadowolona ikonka w kolorze butelkowej zieleni, symbolizuje powodzenie.

Poszukujesz specjalisty, który łączy kompetencje językowe z wiedzą o marketingu i biznesie online. Tak, to właśnie ja!

Zadowolona ikonka w kolorze butelkowej zieleni, symbolizuje powodzenie.

Zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna w biznesie jest spójna i przejrzysta komunikacja. Razem wykorzystamy moc słów!

Zadowolona ikonka w kolorze butelkowej zieleni, symbolizuje powodzenie.

Lubisz podejście z nutką humoru i fantazji, które nadają marce unikatowy charakter. Sprawimy, że Twoi klienci będą się uśmiechać.

Moje copy NIE JEST dla Ciebie, jeśli:

Czerwona ikonka z grymasem na twarzy, symbolizuje niepowodzenie lub błąd.

Twoim priorytetem jest znalezienie najtańszego copywritera, akceptując jednocześnie niską jakość tworzonych treści. Bylejakości mówię stanowcze: nie!

Czerwona ikonka z grymasem na twarzy, symbolizuje niepowodzenie lub błąd.

Zależy Ci na dostarczeniu efektów najlepiej „na wczoraj”, bez uwzględnienia całego procesu strategicznego i operacyjnego. Dobry tekst wymaga czasu.

Czerwona ikonka z grymasem na twarzy, symbolizuje niepowodzenie lub błąd.

Nie chcesz inwestować w rozwój biznesu online, bo świetnie radzisz sobie w offlajnie. W takim wypadku moje usługi mogą być dla Ciebie nieodpowiednie.

Oferta

Strategia komunikacyjna

od 690 zł

  • Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
  • Dokument ze strategią komunikacyjną marki
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Naming

od 290zł

  • Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
  • 3 propozycje nazw
  • Do 3 rund poprawek
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Artykuł blogowy

od 590 zł

  • Gruntowny research
  • Tekst od 5 do 7 tys. znaków ze spacjami
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Newslettery i inne teksty marketingowe

od 90 zł / 1000 zzs

  • Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
  • Przygotowanie treści
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Redakcja i korekta

od 49 zł / 1000 zzs

  • Korekta błędów językowych
  • Ujednolicenie stylu komunikacji
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Teksty na stronę WWW

od 1490 zł

  • Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
  • Treści na stronę główną + 3 podstrony
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

*Podane ceny są kwotami netto. Do ceny należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.