Skuteczny copywriting
Wykorzystaj moc słów w biznesie!
Unikalny tekst na stronie WWW, merytoryczny newsletter czy artykuł zoptymalizowany pod SEO? Cokolwiek chcesz zawrzeć w słowach – nie pozwól, by Twoja marka komunikowała się przypadkowym językiem.
Zaprojektuję dla Ciebie treści, dzięki którym zrealizujesz swoje biznesowe cele.

Korzyści
„A co ja z tego będę mieć?”
Prowadzisz biznes, więc Twój główny cel to więcej sprzedawać i więcej zarabiać. Skuteczny copywriting wspiera Cię na drodze do tego celu! Słowa Klucze zapewnią Ci:
Spójną komunikację marki
Twoja marka jest wyjątkowa, a gdy na dodatek posługuje się wyjątkowym językiem – szybko zapada w pamięć klientom.
Wizerunek eksperta
Specjalistyczne treści powracające z copywriterskiego warsztatu są przystępne i pomocne dla klientów, którzy doceniają wiedzę i umiejętności autora.
Zaufanie klientów
Jasne, zrozumiałe i spójne teksty wpływają na postrzeganie marki przez klientów jako uczciwej i otwartej – takiej, w którą warto się zaangażować.
Większy ruch na stronie
Słowa kluczowe trafiają nie tylko w gusta klientów, ale także w algorytmy przeglądarek – a to zwiększa widoczność strony w wynikach wyszukiwania.
Unikatowe treści
Nie czarujmy się – sztuczna inteligencja pisze dobre teksty, ale tylko ludzki umysł potrafi sprawić, że są one świetne i jedyne swoim rodzaju.
Wzrost konwersji
Skuteczny copywriting tak przeprowadza klienta przez każdy etap ścieżki zakupowej, że ten na końcu z entuzjazmem wykonuje zadanie, jakie dla niego przygotowano.
Pogadajmy!
Umawiam spotkanieEtapy współpracy
Od słowa do słowa i mamy sprawdzone teksty
Wszystko zaczyna się od rozmowy. To dzięki niej mamy okazję znaleźć wspólny język i nawiązać taką współpracę, że klienci będą o Tobie gadać. Dużo i dobrze.

Ustalamy, po co w ogóle piszemy
Nikt nie zna się lepiej na Twoim biznesie niż Ty! Dlatego najpierw wsłuchuję się w to, jak o nim opowiadasz. Chłonę, czym się zajmujesz i jakie wartości Ci przyświecają. Kim jest Twój klient i czego potrzebuje. Za co cenisz konkurencję, a co Cię u niej drażni. I najważniejsze: jaki cel chcesz osiągnąć za pomocą treści.

Tworzymy strategię komunikacji
Twoja opowieść to mój wstęp do opracowania tonu i głosu marki – wytycznych, dzięki którym wszystkie treści powstające w Twojej firmie (i wokół niej) będą spójne i unikatowe. Ten kluczowy dokument stanowi bazę nie tylko pod teksty na stronę WWW czy artykuły, ale również pod inne działania marketingowe – np. projektowanie identyfikacji wizualnej.

Pracujemy nad tekstem
Zbieram materiały merytoryczne, projektuję strukturę tekstu (np. nagłówki, paragrafy, frazy kluczowe, wezwania do działania) i piszę, jakby jutra miało nie być. Gdy postawię ostatnią kropkę, całość przekazuję pod czujne oko korektorki, która bezlitośnie eliminuje wszelkie błędy językowe i weryfikuje zawartość merytoryczną.

Bawimy się dalej!
Tak jak dynamiczny jest Twój biznes – tak dynamiczne jest życie tekstów w sieci. Klucz do sukcesu to sprawdzanie, co działa, a co można poprawić. Są nowe wytyczne SEO? Masz inny pomysł na nagłówek? Coś trzeba przeredagować, bo zmienił się układ strony? Słowa Klucze są dla Ciebie cały czas otwarte!
Usługi copywriterskie
Sprawdź, co mogę dla Ciebie zrobić!
W języku polskim jest ponad 200 tysięcy słów… Ale spokojna głowa, pomogę Ci wybrać te kluczowe dla Twojej marki.
Opracuję strategię komunikacyjną
Nie pozwól, aby język, za pomocą którego rozwijasz biznes, był przypadkowy. Na podstawie analizy grupy docelowej, archetypu marki oraz celu, jaki chcesz osiągnąć – opracuję unikalny głos i ton Twojej firmy, który ułatwi Ci nawiązanie relacji z klientami.
Dzięki temu:
treści na stronie WWW, w social mediach oraz podczas kampanii reklamowych będą spójne;
zaoszczędzisz czas na zastanawianie się, jakich słów użyć, tworząc kolejnego posta lub e-maila;
zyskasz dokument ułatwiający zaprojektowanie identyfikacji wizualnej;
wyróżnisz się na tle konkurencji;
zbudujesz silny wizerunek marki.
Stworzę unikatowe nazwy
Wolisz zjeść kawałek ciasta czy porcję malinowej chmurki? Dobrze przemyślany naming pobudza nie tylko apetyt, ale również chęć skorzystania z miło kojarzącej się oferty. Stworzę unikatową nazwę Twojej marki, nowej linii produktów lub usług – wabiącą do zapoznania się z tym, co oferujesz.
Dzięki temu:
Twoje produkty lub usługi przyciągną uwagę klientów;
wyróżnisz swoją ofertę na rynku;
to, co sprzedajesz, utrwali się w świadomości kupujących;
oszczędzisz czas, mając klucz ułatwiający tworzenie kolejnych nazw;
zbudujesz markę zapadającą w pamięć.
Zaprojektuję treści na stronę WWW
Strona internetowa to najczęściej pierwsze miejsce styku klienta z Twoją marką. Masz tylko 3 sekundy, by zrobić dobre wrażenie, utrzymać zainteresowanie internauty i skłonić go do podjęcia działania, na którym Ci zależy. Zaprojektuję treści, które poprowadzą klienta wprost do celu!
Dzięki temu:
Twoje teksty będą unikatowe oraz spójne z głosem i tonem Twojej marki;
treści trafią w serca (i umysły!) Twojej grupy docelowej;
zrealizujesz cel, jakiemu Twoja witryna ma służyć;
dasz się poznać jako profesjonalna i rzetelna firma;
zbudujesz wiarygodność wśród swoich klientów.
Napiszę artykuły blogowe zoptymalizowane pod SEO
Dobry artykuł nie napisze się sam. Ba, nawet sztuczna inteligencja ma w tym obszarze braki. Aby SEO się stanęło, potrzeba: rzetelnego researchu, zaprojektowania treści, napisania tekstu, zoptymalizowania pod kątem fraz kluczowych, redakcji i korekty. Zrobię to za Ciebie!
Dzięki temu:
pomożesz swoim klientom rozwiązać problem;
przedstawisz swoją ofertę w szerokim kontekście;
dasz się poznać jako ekspert w swojej dziedzinie;
zyskasz czas na robienie tego, co sprawia Ci najwięcej frajdy;
zwiększysz widoczność strony w wyszukiwarkach.
Zredaguję merytoryczne newslettery i inne teksty marketingowe
E-maile z informacją o wyjątkowej okazji, wiadomości z podziękowaniem za zakupy czy kartki z życzeniami na święta – regularny kontakt z klientami buduje długofalowe relacje. Zredaguję tekst, który sprawi, że odbiorca ciepło o Tobie pomyśli. I to zapamięta.
Dzięki temu:
nawiążesz trwałe relacje z odbiorcami;
zyskasz ich zaufanie i lojalność;
zbudujesz wizerunek eksperta;
skompletujesz listę potencjalnych klientów;
uwolnisz swój czas na rozkręcanie biznesu.
Poprawię lub zredaguję Twoje teksty
Ty najlepiej znasz się na swoim biznesie i najlepiej potrafisz o nim opowiadać. A Twoje teksty najlepiej oddadzą charakter Twojej marki. Pamiętaj jednak, że podwójna weryfikacja robi dobrze każdej treści. Jako redaktorka i korektorka zerknę czułym okiem na efekt Twojej pracy.
Dzięki temu:
pozbędziesz się błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i składniowych;
wyeliminujesz wszystkie niechciane literówki;
zyskasz łatwy w odbiorze i skuteczny tekst;
zbudujesz wiarygodność swojej marki;
pokażesz się jako osoba profesjonalnie podchodząca do biznesu.
skuteczny kontakt
Potrzebujesz kluczowych treści? Daj znać!

Faq
Kto pyta, nie błądzi
Zastanawiasz się, czy tak naprawdę w dobie AI copywriter jest Ci potrzebny? Na to oraz inne kluczowe pytania znajdziesz odpowiedź poniżej!


Kto to jest copywriter i co on takiego potrafi?
Kto to jest copywriter i co on takiego potrafi?
Copywriter to taki magik słów – potrafi zamieniać myśli, idee i emocje w teksty, które oczarowują czytelnika.
Jego magiczne moce to nie tylko zdolności językowe, ale również umiejętność wnikliwego analizowania potrzeb klienta i tworzenia treści wychodzących im naprzeciw.
Dobry copywriter wie, jak ludzki umysł przyswaja to, co czyta, i jest na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu. Dzięki temu potrafi wyczarować teksty, które pomogą Ci zrealizować cele biznesowe.

W czym copywriter jest lepszy od sztucznej inteligencji?
W czym copywriter jest lepszy od sztucznej inteligencji?
Sztuczna inteligencja wygeneruje Ci naprawdę dobry tekst na stronę internetową, napisze świetnego e-maila do kampanii marketingowej, a nawet zaproponuje chwytliwy slogan dla Twojej marki.
Ale pracuje na tym, co już było. No i brak jej ludzkiego wyczucia.
Copywriter posiada zdolność interpretacji subtelności językowych, rozumie kontekst emocjonalny i łączy analizę danych z kreatywnością – a te cechy pozwalają dostosować treści do unikalnej tożsamości Twojej marki.

Dlaczego warto skorzystać z usług copywritera do tworzenia treści na stronie internetowej?
Dlaczego warto skorzystać z usług copywritera do tworzenia treści na stronie internetowej?
Profesjonalne teksty nie tylko przyciągają uwagę, ale także komunikują wartości Twojej marki. Decydują o tym, czy ktoś przescrolluje stronę, sprawdzi, czy masz coś ciekawego w zanadrzu i – co najważniejsze – skorzysta z Twojej oferty.
Przemyślana architektura treści i spójne teksty dopasowane do Twojej grupy docelowej przekonują klientów do działania.

Co to jest ta cała strategia komunikacyjna marki?
Co to jest ta cała strategia komunikacyjna marki?
Strategia komunikacyjna to kluczowy element budowy spójnego wizerunku Twojej marki – taki kompas dla wszystkich komunikatów i interakcji firmy z otoczeniem.
Określa, kto jest odbiorcą treści, w jaki sposób się z nim komunikować, jakie wartości marka chce przekazać i jak chce być postrzegana.

Ile trwa proces tworzenia treści?
Ile trwa proces tworzenia treści?
Czas potrzebny na stworzenie treści zależy od… projektu. 😉
Współpracując z Tobą, jaram się naszym projektem, poświęcam mu całą swoją uwagę i chcę Ci pokazać efekty, gdy tylko zostaną dopieszczone. Od spotkania strategicznego do pierwszej wersji tekstu mija zwykle 10 dni roboczych.

Ile kosztują usługi copywritera?
Ile kosztują usługi copywritera?
Koszty zależą od… projektu. 😉
Po omówieniu Twoich potrzeb przygotuję szczegółową ofertę cenową, zapewniając transparentność i pewność co do kosztów przed rozpoczęciem współpracy.
Widełki cenowe znajdziesz również w zakładce oferta.

Czy koszty obejmują również dodatkowe korekty i poprawki?
Czy koszty obejmują również dodatkowe korekty i poprawki?
Cena obejmuje tworzenie strategii komunikacyjnej, projektowanie treści, stworzenie tekstu, optymalizację pod SEO, redakcję i korektę wykonaną przez profesjonalną korektorkę, 2 rundy poprawek oraz ostatni look, gdy treść pojawi się na stronie.
Wszystko po to, by końcowy efekt zapierał dech w piersiach!

Czy treści na stronę będą zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek (SEO)?
Czy treści na stronę będą zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek (SEO)?
Oczywiście! Korzystam z narzędzi pozwalających na weryfikację stworzonych treści pod kątem algorytmów.
Dzięki temu otrzymasz teksty, które poprawią widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Czy można wprowadzić poprawki do stworzonych treści?
Czy można wprowadzić poprawki do stworzonych treści?
Ależ jak najbardziej! Treści tworzę według opracowanej wspólnie strategii, dostarczonych przez Ciebie materiałów oraz zatwierdzonego projektu.
Ale każdy feedback jest na wagę złota!
Nasza umowa gwarantuje Ci darmowe 2 rundy poprawek, aby rezultat był cacy. 👌

Skąd wiadomo, że treści są unikalne?
Skąd wiadomo, że treści są unikalne?
Działam zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi, zatem dostarczam treści w całości oryginalne. Dodatkowo używam narzędzi antyplagiatowych, aby potwierdzić ich unikalność.

W jakiej formie są gotowe treści?
W jakiej formie są gotowe treści?
Gotowe treści udostępniam w dokumencie Google wraz ze wskazówkami, np. dotyczącymi optymalnego umiejscowienia treści na stronie lub dodatkowych elementów podbijających SEO.
Nie ma tu rozkmin, które chodzą Ci po głowie?
Pogadajmy!Doświadczenie
O jakich liczbach my tu gadamy?
Spod mojej kreatywnej klawiatury wyszło:
0
nazw dla nowych marek
0
stron WWW
0
artykuły blogowe
0
newslettery
Chcesz, abym kolejny tekst napisała dla Ciebie?
Tak! Umawiam spotkaniepartnerzy
Te marki mi zaufały:
case study
Jak stworzyć nazwę śpiewająco?
Od strategii komunikacyjnej do namingu. Studium przypadku tworzenia nazwy zespołu muzycznego
Główne założenia projektu
Nazwa „wpadająca w ucho”
Nawiązująca do SDM-u
Łatwa do zapamiętania
Oddająca charakter zespołu
Kumple Bejdaka
Nazwa dla zespołu, która stała się hitem
Trzech zapalonych gitarzystów, których połączyła miłość do twórczości Starego Dobrego Małżeństwa, poprosiło mnie o pomoc w stworzeniu nazwy dla ich nowopowstałego zespołu.
Potrzebowali identyfikującej nazwy, aby wziąć udział w Przeglądzie Lokalnych Zespołów Muzycznych – wydarzeniu, dzięki któremu zaistnieliby w świadomości miejscowej widowni.
Było o co powalczyć, ale bez odpowiedniego namingu mogli przegrać już na starcie.
Od dłuższego czasu przerzucali się pomysłami, jednak żadna z padających propozycji nie trafiała w ich serca. Szukali inspiracji wśród tekstów Krzysztofa Myszkowskiego i kręcili się wokół utartych schematów.
Atmosfera stawała się coraz bardziej napięta, a przeciągnięta struna mogła pęknąć w każdej chwili.
Do tej pory nie miałam doświadczenia w projektowaniu nazwy dla zespołu muzycznego, postanowiłam więc podejść do tego zadania tak samo, jak w przypadku zleceń dla biznesu online: zaprosiłam chłopaków na kluczowanko (rozmowę na temat ich wizji zespołu), aby stworzyć strategię komunikacyjną marki.

Po co zespołowi muzycznemu strategia komunikacyjna marki?
Zarówno dla biznesu, jak i dla zespołu muzycznego nie da się wyciągnąć nazwy marki z kapelusza.
To znaczy być może się da, ale trzeba być naprawdę dobrym magikiem, aby taka nazwa „z czapy” spełniła swoje cele. A trochę ich musi osiągnąć. Dobra nazwa:
- jest zrozumiała dla grupy docelowej i łatwa do zapamiętania;
- stanowi fundament budowania wizerunku;
- odzwierciedla istotę marki, jej wartości i misję;
- wyróżnia markę na tle konkurencji;
- dobrze wpisuje się w każdy kontekst wymagający jej użycia.
Zanim więc powstanie, należy odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań: Kim jest grupa docelowa?
Czyli dla kogo zespół chce tworzyć, przed jaką publicznością występować i kto ma być adresatem ich oferty koncertowej.
Jaki jest cel marki?
Czyli jak zespół wyobraża sobie ścieżkę kariery, do czego dąży i na jakich scenach chce zagrać.
Jakie wartości wyznaje?
Czyli najprościej mówiąc: co zespół chce przekazać w swoich utworach.
Co oferuje swoim klientom?
Czyli jakich wrażeń i emocji chce im dostarczyć.
Jaką reprezentuje osobowość?
Czyli jaki jest charakter zespołu. Wybór archetypu marki pozwala scalić całą komunikację, aby wszystkie przekazy (np. na plakatach, stronie WWW, w mediach społecznościowych czy ofercie) były spójne.
To nie jest niedzielny teleturniej rodzinny – niestety nie wystarczy domyślić się, jak na te pytania odpowiedziałaby większość. Dopiero rzetelne przyjrzenie się tym zagadnieniom, spisanie przemyśleń i doprecyzowanie wizji, pozwala czysto wybrzmieć temu, co w duszy gra.
I obrać strategię, która pomoże zrealizować cele biznesowe (i nie tylko).

Bieszczadzkie anioły o czwartej nad ranem
Poezja śpiewana pozwala na chwilę zwolnić, aby złapać oddech. I właśnie do tego chcą zachęcić muzycy podczas swoich koncertów. Zapraszają do wspólnej wędrówki po wijących się ścieżkach poezji śpiewanej, aby bez pośpiechu powłóczyć się między wersami ulubionych i dobrze znanych (oraz nowych) utworów muzycznych.
Trio stanowią wrażliwi na piękno przyrody artyści. Zachwycają się idealną harmonią tej naturalnej kompozycji. Uciekają od świata zalanego betonem i rozpalonego neonami. Stęsknieni, wracają do Matki Ziemi, by orzeźwić rosą zmęczone stopy, odpocząć na pachnącym żywicą pniu i słuchać melodii granej przez wiatr.
Nie tylko więc wykonują covery Starego Dobrego Małżeństwa, nie tylko w swoich aranżacjach inspirują się twórczością Krzysztofa Myszkowskiego, ale skomponowali kawałek będący hołdem dla Bejdaka – tytułowego bohatera jednej z piosenek SDM-u. To ich artystyczny przewodnik i towarzysz.

Kumple Bejdaka – bo takich trzech, jak ich dwóch, to nie ma ani jednego
Kumple to bliscy koledzy lubiący spędzać ze sobą czas.
Oprócz tego, że nazwa bezpośrednio nawiązuje do artystów, od których muzycy czerpią najwięcej inspiracji, to jednocześnie określa kumpelski charakter zespołu i skraca dystans między wykonawcami („tymi wielkimi artystami na scenie”) a publicznością. Stanowi zachętę dla widzów, aby włączyli się w śpiew ulubionych piosenek i współtworzyli performans.
Nazwa jest krótka, łatwa do zapamiętania i puszcza oczko do fanów Starego Dobrego Małżeństwa (a więc do grupy docelowej).
Doprecyzowała identyfikację wizualną całej marki – stanowiła podstawę do zaprojektowania logo oraz wskazała kierunek sesji zdjęciowej.
Nadała głos i ton całej komunikacji – manager zespołu otrzymał dokument ze strategią komunikacyjną, dzięki któremu tworzy spójne posty w mediach społecznościowych i inne materiały promocyjne.
Określiła formę oferty koncertowej – skierowanej bezpośrednio do osób zajmujących się organizacją wydarzeń kulturalnych.

Dobra nazwa wyraża więcej niż tysiąc słów
Już parę tygodni po oficjalnym przyjęciu nazwy Kumple Bejdaka zostali zaproszeni na scenę Tarnogórskiego Centrum Kultury, by uświetnić finał warsztatów literackich „Nad wyraz” (nawet konferansjer zaznaczył, że to właśnie poetycka nuta oferty koncertowej zwróciła uwagę osób decyzyjnych).
Osobowość Kumpli Bejdaka otworzyła im nowe możliwości koncertowania – w przestrzeniach tworzących atmosferę sprzyjającą wykonywaniu poezji śpiewanej: pod nocnym niebem na malutkiej wysepce czy w drewnianej stodole.
Zespół zapraszany jest jako gwiazda wieczoru na uroczystości prywatne, akcje charytatywne (WOŚP, gale Szlachetnej Paczki), a także występuje w lokalach promujących kulturę (np. kawiarnio-księgarniach).
A ktokolwiek po raz pierwszy usłyszy ich muzykę, szybko zapamiętuje wykonawców i pyta o datę oraz miejsce kolejnego koncertu Kumpli Bejdaka. 😉

„Kamila to cudowna, ciepła i przefajna osoba, ale przede wszystkim profesjonalistka w swoim fachu. Gdy tylko rzuciłem jej temat nazwy dla zespołu muzycznego, podeszła do sprawy z ogromnym zaangażowaniem. Przeprowadziła ze mną wywiad na temat tego, jak chciałbym, żeby mój zespół funkcjonował i przed jaką widownią widzę się na scenie. Dzięki temu, jak Kamila poprowadziła naszą grupę, mogliśmy się otworzyć na szersze grono odbiorców i pokazać w mediach społecznościowych. Jako ktoś, kto nie miał za wiele styczności z biznesem, dużo się od niej nauczyłem. Fantastyczna współpraca! Serdecznie polecam!”
Sebastian Maciejski
Lider zespołu Kumple Bejdaka
Potrzebujesz nowej nazwy dla swojego biznesu, aby z sukcesem realizowała Twój cel?
Współpraca
Z kim współpracuję?
Z osobami, które wiedzą, że słowa mają moc i chcą ich potęgę wykorzystać w swoim biznesie.

Z agencjami marketingowymi
Dobre copy to jeden z podstawowych elementów nie tylko skutecznej strony internetowej, ale również efektywnej kampanii marketingowej. Współpracowałam m.in. ze studiem reklamy, agencją kreatywną oraz software housem.

Z właścicielami sklepów e-commerce
Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się sam – a jego opis na platformie sprzedażowej to czasem jedyny sposób, by zachęcić klienta do zakupu. Tworzyłam treści m.in. dla producentów zabawek, dystrybutorów środków dezynfekujących i sprzętu muzycznego.

Z przedsiębiorcami rozkręcającymi biznes online
Startując z własną firmą, masz pełne ręce roboty i głowę zajętą milionem spraw – to właśnie wtedy pomoc copywritera jest na wagę złota. Projektowałam strategię komunikacyjną m.in. dla deweloperów, korektorek i trenerek mentalnych.
partnerzy
Moje copy JEST dla Ciebie, jeśli:
Poszukujesz specjalisty, który łączy kompetencje językowe z wiedzą o marketingu i biznesie online. Tak, to właśnie ja!
Zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna w biznesie jest spójna i przejrzysta komunikacja. Razem wykorzystamy moc słów!
Lubisz podejście z nutką humoru i fantazji, które nadają marce unikatowy charakter. Sprawimy, że Twoi klienci będą się uśmiechać.
Moje copy NIE JEST dla Ciebie, jeśli:
Twoim priorytetem jest znalezienie najtańszego copywritera, akceptując jednocześnie niską jakość tworzonych treści. Bylejakości mówię stanowcze: nie!
Zależy Ci na dostarczeniu efektów najlepiej „na wczoraj”, bez uwzględnienia całego procesu strategicznego i operacyjnego. Dobry tekst wymaga czasu.
Nie chcesz inwestować w rozwój biznesu online, bo świetnie radzisz sobie w offlajnie. W takim wypadku moje usługi mogą być dla Ciebie nieodpowiednie.
Oferta
Strategia komunikacyjna
od 690 zł
- Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
- Dokument ze strategią komunikacyjną marki
- Do 3 rund udoskonaleń
Oferta
Naming
od 290zł
- Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
- 3 propozycje nazw
- Do 3 rund poprawek
Oferta
Artykuł blogowy
od 590 zł
- Gruntowny research
- Tekst od 5 do 7 tys. znaków ze spacjami
- Do 3 rund udoskonaleń
Oferta
Newslettery i inne teksty marketingowe
od 90 zł / 1000 zzs
- Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
- Przygotowanie treści
- Do 3 rund udoskonaleń
Oferta
Redakcja i korekta
od 49 zł / 1000 zzs
- Korekta błędów językowych
- Ujednolicenie stylu komunikacji
- Do 3 rund udoskonaleń
Oferta
Teksty na stronę WWW
od 1490 zł
- Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
- Treści na stronę główną + 3 podstrony
- Do 3 rund udoskonaleń
*Podane ceny są kwotami netto. Do ceny należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.





